פניות הציבור

ניתן לפנות אל הממונה לפניות הציבור בקל גמל בדרך הנוחה לך :

  • בדואר
    אסף גולדברג- הממונה על פניות הציבור
    קל גמל בע”מ
    יצחק שדה 17
    תל אביב 6777517
  • בפקס
  • 03-5199559
  • בדואר אלקטרוני
    service@kalgemel.co.il
    שעות הפעילות: שעות פעילות הממונה הינן בימים א’-ה’, בין השעות 09:00-17:00, למעט בערבי חג וחגים.
  • לוח זמנים לטיפול בפנייה: הממונה מתחייב לשלוח לפונה תשובה על קבלת הפניה תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הפניה; הממונה מתחייב לשלוח לפונה תשובה בכתב תוך 21 ימי עסקים מיום קבלת הפניה.
    לתשומת לבך – אל הפניות יש לצרף:
    א. שם הפונה, מס’ תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים.
    ב. תיאור פרטי הפנייה.
    ג. צירוף אסמכתאות תומכות.